Tuesday, 24 March 2020

საგუშაგო კოშკის საზოგადოება და გაერო



საგუშაგო კოშკის სახოგადოება 1991 წელს გაერთიანებული ერების ორგანიზაციის საჯარო ინფორმაციის (DIP), დახურული  ბიბლიოთეკის სისტემაში. იყო რეგისტრირებული. ეს საშუალებას მისცემდა ორგანიზაციას ისეთ მასალებთან წვდომის სტატიების მოსამზადებლად რაც საჯაროდ არიყო ხელმისაწვდომი.  ეს არასდროს ყოფილა საიდუმლო.


იმ პერიოდში არანაირი ვალდებულება არ ქონდა ამ ბიბლიოთეკაში დარეგისტრირებულ ორგანიზაციებს, რომ მხარი დაეჭირათ გაეროს პოლიტიკისთვის.. წლების შემდეგ, "საგუშაგო კოშკის" სხდომის გარეშე, გაერომ გარკვეული კრიტერიუმები შეიცვალა, რაც ითვალისწინებს, რომ არასამთავრობო ორგანიზაციებს  გაეროს მიზნებისთვის უნდა დაეჭირათ მხარი.

ეს ინფორმაცია როდესაც ცნობილი გახდა "საგუშაგო კოშკისთვის", მაშინვე დაუყოვნებლივ
გააუქმა თავისი არასამთავრობო ორგანიზაციის რეგისტრაცია ამ ბიბლიოთეკაში


რა ბრალდებები არსებობს?

1-აცხადებენ, რომ მოწმეები გაეროს მიიჩნევენ, როგორც "ამაზრზენს"მაგრამ იქ რეგისტრირდებაო

2 - ისინი ასევე ამბობენ, რომ არასამთავრობო ორგანიზაციის რეგისტრაციის კრიტერიუმები იგივე იყო, რაც 1968 წლიდან.

3 - ისინი ადასტურებენ, რომ საჭირო არ არის ამ ბარათის მიღება გაეროს ბიბლიოთეკებზე ხელმისაწვდომობის უზრუნველსაყოფად, 


ეწინააღმდეგება თუ არა "საგუშაგო კოშკი" ბიბლიოთეკაში დარეგისტრირებით საკუთარ პოზიციას გაეროს მიმართ?


ბიბლია არ ეწინააღმდეგება იმას, რომ სამყარო ეშმაკის ხელშია (იოანე 14:30, 1 იოანე 5:19) და ამავე დროს მოუწოდებს ქრისტიანებს, რომ ემორჩილებოდეს მთავრობებს (რომაელთა 13:17, 1 პეტრე 2: 13,14). ეს არც წიმააღმდ3გობრივია და არც თვალთმაქცობა. ბიბლია ასევე განმარტავს, რომ მიუხედავად იმისა, რომ ეშმაკი ამ ქვეყნიერებას და მთავრობებს გარკვეულწილად აკონტროლებს , ღმერთი საშუალებას მისცემს ამ მთავრობებს წესრიგის დაწესების და ადამიანებისთვის გარკვეული სარგებელის მოტანის (რომაელები 13: 1-7).

იეჰოვას მოწმეები იურიდიულად დარეგისტრირდნენ დედამიწის ბევრ მთავრობაში. ბევრმა მოწმემ ხელი მოაწერა დოკუმენტებს, რომ ისინი პატივს სცემენ ქვეყნის კონსტიტუციასა და კანონებს, რადგან არ არსებობს ქრისტიანული კონფლიქტი ამ დებულებებთან.. გაეროს ქარტიაში გამოხატული პრინციპები და ამოცანებია: "საერთაშორისო მშვიდობისა და უსაფრთხოების შენარჩუნება, აგრესიის აქტების აღსაკვეთად, რაც საფრთხეს უქმნის მსოფლიო მშვიდობას, ერებს შორის მეგობრული ურთიერთობების სტიმულირებას , ყველა ხალხის ფუნდამენტურ თავისუფლებას  რასის ენისა და სქესის მიუხედავად. თანამშრომლობა საერთაშორისო დონეზე სოციალურ, ეკონომიკურ და კულტურულ პრობლემებზე. "
 ამ განცხადებებში არაფერია, რაც არღვევს ჩვენს ქრისტიანულ რწმენას. 

ბიბლია ნათლად მიუთითებს იმას, რომ ღმერთმა ამ ხელისუფლებებს "მახვილის ტარების უფლება" მისცა (რომაელები 13: 4) და ჩვენ არ უარვყოფთ ამ უფლებამოსილებას, მიუხედავად იმისა, რომ ჩვენ ომში მონაწილეობაზე უარს ვამბობთ (მათე 26:52). სხვა მოწმეების დასაცავად "საგუშაგო კოშკი" ასაჩივრებს  ევროპულ სასამართლოში, რომელიც გაეროს ადამიანის უფლებათა დეკლარაციას ეფუძნება 

არის თუ არა ასოციაციის კრიტერიუმი იგივე, რაც 1968 წელს?

1968 წლიდან არსებობდა თუ არა მიმდინარე კრიტერიუმები? სიმართლე ისაა, რომ 1991 წელს ისინი პრაქტიკაში არ იყვნენ. 1994 წლის გაეროს პამფლეტი, გვ. 6-მა განაცხადა: "ის ქმნის ახალ ურთიერთობას გაეროსა და არასამთავრობო ორგანიზაციებს შორის, და არასამთავრობოები იღებენ ახალ პასუხისმგებლობას." მალევე აღინიშნა არასამთავრობო ორგანიზაციების ასოციაციის ამჟამინდელი კრიტერიუმები, რომლებიც აღწერენ თავიანთ საქმიანობას იმ ენაზე, რომ მოწმეები ღიად არ ეთანხმებიან, ხელს უწყობენ პოლიტიკაში მონაწილეობას, გაეროს სისტემის მხარდაჭერას და ა.შ.  და როდესაც ეს გახდა ცნობილი მოწმეებმა დატოვეს არასამთავრობო ორგანიზაციების სტატუსი  გაეროში



1991 წელს


1994 წლიდან


გაეროში არსებული ყველა ინფორმაცია არ არის საჯარო, როგორც ოპონენტები ამბობენ. ძირითადი ბიბლიოთეკის წვდომის გარდა, სარეგისტრაციო ბარათი უზრუნველყოფს ბიბლიოთეკის კვლევითი მასალისა და გაფართოებულ გაეროს ბიბლიოთეკას. ბიბლიოთეკას, რომელსაც DIP- სთან ერთად რეგისტრირებული არასამთავრობო ორგანიზაციები სარგებლობენ, მოიცავს DIP ფოტო, აუდიო და ვიდეო ბიბლიოთეკებს, არასამთავრობო ორგანიზაციების რესურს ცენტრს, რომელიც გთავაზობთ გაეროს დღევანდელ დოკუმენტებს, შეხვედრებს, სემინარებს, კონფერენციებს, პროგნოზები და ენის კურსებს 

დამატებითი ინფორმაცია იხილეთ აქ http://sergeiivanov.blogspot.com/2016/01/blog-post_31.html?m=1

No comments:

Post a Comment